Copywriting: schrijf voor úw doelgroep

    Doordenken, intikken en ... overtuigen

    Bedrijfsteksten die uw lezer écht leest

    Bedrijfsteksten schrijft u altijd in opdracht van uw bedrijf of organisatie. En u schrijft ze in functie van een specifieke doelgroep. Leer uw lezer doorgronden, weet wat hij apprecieert en anker uw schrijfproces erop vast. Resultaat? Teksten die uw lezer écht leest. Bereik meteen de essentie van waardevolle copywriting.

    Schrijf sneller
    Doorloop heldere stappenplannen met gebruiksklare schrijfprincipes. Zó schrijft u sneller overtuigende bedrijfsteksten.

    Schrijf u in de spotlights
    U bent al super creatief. Nu alleen nog uw schrijfproces ‘lean and mean’ maken. En u bent meteen hét schrijfidool van uw collega’s.

    Volg het stappenplan
    Correct, efficiënt en meetbaar succesvol: leer uw succesrecept duurzaam toepassen. En herhaal het in ál uw teksten.

    Vraag uw offerte aan Stijn
    Klaar om sneller overtuigende bedrijfsteksten te schrijven? Bel naar Stijn op het nummer +32 495 64 34 94. En bespreek samen hoe u vlotter leert verwoorden.

    Copywriting = schrijfregels + boerenverstand

    U hebt een overtuigende boodschap voor een afgelijnde doelgroep. Maar … hoe overtuigt u potentiële klanten tot een aankoop? Daarover las u al hele dikke boeken. En die zeggen allemaal hetzelfde: kies een fictieve persoon die uw doelgroep perfect belichaamt. Pas uw taal, stijl en structuur aan. Schrijf precies zoals hij of zij de tekst wil lezen.

    Yeah, right! Allemaal mooi in theorie. Maar in de praktijk schiet je er geen meter mee op, toch? Ik in iedere geval niet. En dat is heel frustrerend voor een professionele tekstschrijver. Want als je die suggesties volgt, fantaseert u in een paar tellen tientallen virtuele lezers. Die allemaal net een tikkeltje anders zijn. Dus, ben je opnieuw bij af. Want wie moet u uit die lange rij potentiële lezers kiezen?

    En toch is het cruciaal om die basis juist te hebben. Want als de aangeleverde tekst niet doet wat hij zou moeten doen, bestelt de opdrachtgever geen nieuwe teksten. Maar voor u is het even enerverend. Want als u uw tekst niet overtuigt, dan haakt de collega of klant af. Daarmee zitten we in hetzelfde schuitje. Welkom.

    Ze lachten toen u met Schrijftrainer.be kwam aanzetten. Tot drie keer zoveel lezers uw call to action wél uitvoerden …

    Gelukkig is er een systeem dat écht werk. En de keuze voor een virtuele lezer van honderden mogelijkheden terugbrengt naar vier. En dat aantal is wél te overzien. Het is een gebruiksvriendelijk stappenplan dat al duizenden overtuigende teksten opleverde. Een methode die meer dan tien jaar praktijk puntgaaf polijstte: puur en recht naar de essentie. Uw golden ticket voor een onmiddellijke toegang tot de aandacht van uw lezer.



    Schrijftrainer.be gebruikt cookies om het u gemakkelijker te maken.
    Meer informatie

    De cookie-instellingen op deze website staan op 'cookies toestaan' om u de beste surfervaring te garanderen. Klik op 'Accepteren' en surf comfortabel verder. Of ... verander uw cookie-instellingen waardoor u mogelijk minder snel dé oplossingen voor overtuigende bedrijfsteksten vindt.

    Sluiten