Overtuigende bedrijfsteksten

Als copywriter ben je een verkoper achter een toetsenbord. De lezer is jouw klant die zijn leestijd investeert in je ‘koopwaar’: je boodschap. Een goede verkoper doorgrondt zijn klant meteen. Zo slaagt hij erin het ultieme voordeel te presenteren. Leer in onze interactieve workshop copywriting hoe je met jóuw tekst hetzelfde verkoopssucces bereikt. Door efficiënt op de specifieke lezersverwachtingen te antwoorden. Dankzij je DISC-analyse schrijf je teksten in de juiste tone of voice die garanderen dat je lezer enthousiast op de call to action reageert.

workshop copywriting
Is lezers overtuigen een aangeboren stukje magie? Neen, trakteer jezelf via onze workshop copywriting op een helder stappenplan op basis van het DISC-model.
Photographer: Thought Catalog | Source: Unsplash

Geboren copywriter tijdens je workshop copywriting

“Overtuigende teksten schrijven … tja, daarvoor moet je toch in de wieg gelegd zijn, hoor.” Niet dus. Iedereen kan meer rendement uit zijn schrijfinspanning halen. Hoe? Volg het heldere stappenplan waarmee je schrijft vanuit het maximale respect voor het verwachtingspatroon van je lezer. Dát is het geheim van een ‘geboren copywriter’.

Volg vijf stepstones naar je (tekst)succes

Trakteer jezelf op een heldere, interactieve en amusante workshop copywriting waarmee je vaste grond onder je schrijversvoeten vindt. Daarvoor doorlopen we samen de vijf etappes in het beproefde stappenplan:

  1. Karakterschets van úw doelgroep
  2. Hoge leesopbrengst
  3. Lage leesinvestering
  4. Vlotte formulering
  5. Optimale originaliteit

Maximaliseer je copywritingrendement dankzij DISC-persoonlijkheidsprofielen

DISC = jouw copy-booster

Elk handboek over copywriting adviseert je de doelgroep te segmenteren in subdoelgroepen. Maar hoe doe je dat concreet? Via leeftijd of geslacht? Vaak is zo een opdeling totaal arbitrair. Maar er is een alternatief dat áltijd resultaat garandeert: DISC of een van de alternatieven zoals MBTI, Facet5 of Insights. Leer in de workshop copywriting om bewust in te spelen op de dominante karakterkenmerken van je doelgroep. Zo maak je gegarandeerd dé strategische keuzes die leiden naar jouw communicatiewinst.

Tevreden klanten van de workshop copywriting

Werkt die aanpak? Ja! Al honderden tevreden deelnemers haalden er hún voordeel uit. Volg hun voorbeeld en de Schrijftrainer maakt ook van u een opgetogen copywriter.

  • Jouw schrijftrainer = copywriter
    Je leert van een professionele copywriter mét ervaring. Ontdek hoe je een doelgroep overtuigt – zoals een professionele tekstschrijver dat doet.
  • Maximale herkenbaarheid
    Jouw teksten dienen als voorbeeldmateriaal. Dat vergroot de herkenbaarheid en de onmiddellijke bruikbaarheid.
  • Indrukwekkende leercurve
    De schrijftraining biedt de deelnemer zoveel mogelijk oefenmomenten: de training is een combinatie van luisteren, bespreken én doen.

Prijs workshop copywriting: 690,00 euro (excl. btw)

  • Volledige dag van 9 tot 17 uur
  • Op basis van een voorbeeldtekst (1 A4) die je vooraf instuurt
  • De opleidingen komen via Idearté in aanmerking voor de Kmo-portefeuille. Handig: zo krijg je tot 30% subsidie voor je schrijftraining.

Workshop copywriting voor jouw team

Wil je samen met je collega’s aan de slag? Slim! Neem zeker contact op. Dan bepalen we samen de belangrijkste leerlijnen voor jouw team. Op basis daarvan krijg je een heldere offerte en een aantrekkelijke project-offerte.

> Mail je trainingsvraag

Krijg gebruiksklare antwoorden

Heb je vragen of opmerkingen over de workshop copywriting? Bel naar Stijn Verdickt op het nummer 0495 64 34 94. Hij geeft je graag uitleg bij elk trainingsdetail. Zo weet je precies hoe we samen jouw schrijfrendement optimaliseren.