Schrijfblog

Schrijf sneller overtuigende bedrijfsteksten
Schrijfcoach voor bedrijfsteksten
Schrijfcoach voor bedrijfsteksten
1024 768 Rik van Panteringhem

Jouw schrijfcoach voor bedrijfsteksten geeft je een heldere en gebruisklare basis om de eeficiëntste tekstvariant te schrijven — eerst denken, dan tikken.

Schrijf slimme meta titels voor SEO
Schrijf slimme meta titels voor SEO
1024 661 Rik van Panteringhem

Dankzij jouw slimme meta titels en meta descriptions scoor je voor SEO: zet je pagina bovenaan op de Google-resultatenpagina.

Investeer in RCO (Reader's Comfort Optimization)
SEO is dood. Leve RCO!
1024 683 Lander van 't Voske

Moderne SEO zit complex in elkaar. Investeer daarom in Reader’s Comfort Optimization (RCO). Want daarmee slaat u twee vliegen in één klap: een tekst die lekker leest … scoort!

Leer slim bloggen - blog slim
Een grijze blog doet hélemaal niets. Tot u hem in vijftig tinten schildert.
1024 683 Daan Debull

De kracht van een blog is dat u met een unieke kijk en een persoonlijke stijl schrijft over uw vak . Grijze teksten torpederen uw imago. Ga daarom resoluut voor een bonte bedrijfsblog.

Copywriting is jouw ultieme citymarketing
1024 683 Rik van Panteringhem

Zet je stad of gemeente op de kaart dankzij heldere en overtuigende communicatie die inwoners gebruiksklare voordelen presenteert. Dát is citymarketing 2.0!

“Wat is dat eigenlijk … een copywriter?”
1024 683 Bernard Lencolure

Een copywriter schrijft teksten in opdracht van een bedrijf of een organisatie. Om de specifieke lezer te overtuigen een vooraf bepaalde opdracht uit te voeren door het exacte verwachtingspatroon te beantwoorden met ultieme lezersvoordelen. Haal daarvoor inspiratie bij een journalist en een auteur. Met hun vaardigheden vergroot je jouw copy-succes.

Herschrijven is gemakkelijk
1024 605 Rik van Panteringhem

Trek je schrijfproces uit elkaar in twee totaal onafhankelijke onderdelen: je denkproces en je intikproces. Begin pas te tikken als je denkproces helemaal rond is, als je tekst helemaal klaar is in je hoofd. Neem dus eerst een stuk kladpapier en schuif je toetsenbord ver weg. Kwestie van jezelf te verplichten om dat denkproces alle kans te geven.

Antwerpse fijngevoeligheid
1024 573 Daan Debull

Bij Antwerp kiezen ze resoluut voor originele communicatie. Dat maakt zelfs een relatief complexe boodschap gemakkelijk verteerbaar. Ken het DNA van uw doelgroep en speel erop in. Herkenbaarheid geeft vertrouwen. En dat vertrouwen is cruciaal om volgers te verzamelen – zeker als het gaat over een Antwerpenaar. 🙂

Schrijf zoals u spreekt
1024 686 Rik van Panteringhem

Overtuig uw klant dankzij vlotte zinnen – tijdens een gesprek of in uw bedrijfstekst. Indruk maken met moeilijke woorden? Vergeet het. Dat veroorzaakt alleen frustratie en onbegrip. Ga resoluut voor korte, gebalde én correcte zinnen. Hét succesrecept voor overtuigende teksten.

Vermijd dubbele ontkenning
1024 699 Bernard Lencolure

Een negatieve boodschap decoderen kost meer leesebnergie. Vervang daarom dubbele ontkenningen zoals ‘niet ongebruikelijk’ met ‘komt vaak voor’. Uw lezer is u dankbaar. En u oogst méér rendement.

  • 1
  • 2